Útočné šiky Nejzbachu posílil Zdeněk Chmelík

14.09.2015 19:06

Do nové sezóny posílil kádr beranů Zdeněk Chmelík. Hráč, který má velký potenciál, přišel do Mýta z mistrovské Chrudimi a úvodní zápas ve žlutočerném dresu si tak odbyl proti svým bývalým spoluhráčům. „Dopadlo to podle očekávání. Aspoň jsem si vyzkoušel ten chrudimský kolotoč z druhé strany,“ říká forvard Nejzbachu.

 

Prvních osm minut jste se soupeřem drželi krok. Pak ale přišla gólová smršť ERA-PACKU…

 

Přesně. Úvod se nám vcelku vydařil. Chrudim nás mačkala a my hráli na doraz. Z toho jejich tlaku vyplynuly automaticky naše chyby. Za stavu 0:3 už hosté na place excelovali. ERA-PACK ukázal svoji kvalitu. Mají tři vyrovnané lajny, což se na výsledku projevilo.

 

Byla pro vás výhoda, že jste na ERA-PACK narazili už v prvním kole?

 

Těžko říct. Máme to za sebou. Jsme si vědomi určitých herních nedostatků a můžeme na tom do utkání na Slavii zapracovat. Tam chceme uspět.

 

Dnes jsi tam měl velkou šanci skórovat. Nakonec z toho nic nebylo. Proč?

 

Míč mi ve finále sklouzl a byl z toho klasický „Míra Holeňák“. Ale už je to za mnou, to se někdy prostě stává.

 

Těšil ses na dnešní zápas?

 

Určitě. Chtěl jsem poznat ten kolotoč z druhé strany. Musím říct, že to byla jízda. Všechno bylo rychlejší, nestačil jsem se divit.

 

Jak už jsi připomněl, v příštím kole zajíždíte na Slavii a chcete uspět…

 

Ano, ale bude to šichta. Slavia posílila kádr čtyřmi kvalitními hráči, takže nás tam nečeká žádná selanka. Musíme hrát podobě jako úvodních osm minut s Chrudimí a víc tlačit do zakončení. To nám dnes chybělo.

 

Jsi technický hráč. Jak Ti vyhovuje bojovný styl Nejzbachu?

 

Ono si to sedne. Musím nejprve poznat ostatní hráče a věřím, že to bude šlapat. Mám za sebou jen dva tréninky, a to je málo na nějaké hodnocení. Každopádně jsem v Mýtě spokojený a na sezónu se moc těším.

 

Ptal se Jaromír Štolba