Helas jsem vymazal z hlavy, přiznal David Novák

28.11.2016 17:56

Tango Hodonín – 1. FC Nejzbach V. Mýto 3:4 (2:3)

 

Týden stará blamáž proti Helasu je odčiněna. Tříbodovým portem z jižní Moravy dali berani jasnou odpověď…. Futsal hrát umíme a dobře! Bez zbytečných faulů a emocí.

 

Ano, šlo to. Zabezpečená obrana byla základním kamenem úspěchu, i když než se hosté rozkoukali, byli v gólovém manku po individuální akci Doubravského. Slušně zaplněná hala si užila na sklonku první půle. Během jedné minuty se skóre měnilo celkem třikrát a bylo se nač dívat. Za domácí se trefil Višváder, Mýto odpovědělo Novákem a Vágnerem. Parádní akci předvedl v 18. minutě Vácha. Vychutnal si dva protihráče a Kubátovi stačilo k radosti jenom nastavit nohu. „Poslední dobou děláme šílené chyby v obraně. Jsme nedůrazní a vepředu nám to taky moc nepadá. Zkoušíme něco změnit, ale zatím bez úspěchu. Proti Nejzbachu jsem odehrál snad šedesát zápasů, ale dnes? Vůbec jsem je nepoznával. Hráli jinak, bez dlouhých výhozů, nehádali se a byli nezvykle hodní,“ poznamenal kapitán Hodonína Dima Chadzidis.

 

Ten ve 21. minutě vyrovnal na 3:3 a Tangu svitla naděje. Tu však rázně uťal precizním sólem Vácha, který z nulového úhlu překonal Lupače. „To jsem ještě neviděl, aby dal někdo gól skoro z nářaďovny. Tomáš to trefil ale moc hezky. Jinak Tango dopředu moc nezlobilo. Je vidět, že nejsou ve své kůži. Mají tu ale pěkně ostré parkety. Necelou vteřinu před koncem jsem musel na zem, a i když používám kvalitní materiály, spálil jsem si nepěkně zadek,“ usmíval se Libor Gerčák.

 

Hostující celek přečkal bez úhony power play Tanga, které v závěru notně oslabil Čeněk Cenek. Ten nejprve promáchl v jasné pozici a následně zkosil unikajícího Vágnera, za což obdržel zaslouženou ´redku´.

 

David Novák, Nejzbach: „Škoda, že jsme v závěru nevyužili přesilovku. Šancí na to bylo hodně. Poslední dobou nám to tam ale moc nepadá. Střílíme, to ano, ale dost nepřesně. Bylo vidět, že Tango není zrovna v optimálním rozmaru, a jsem rád, že jsme toho využili. Chtěli jsme napravit ten nepovedený mač s Helasem. Já osobně jsem ho úplně vymazal z hlavy a soustředil se na dnešek. Povedlo se dokonale. Vstřelil jsem branku a my se posunuli tabulkou výš.“

 

Branky: 4. Doubravský, 15. Višváder, 21. Chadzidis – 15. Novák, 16. Vágner, 18. Kubát, 31. Vácha

 

Hodonín: Lupač – Chadzidis, Veselovský, Burčík, Belaník, Višváder, Řezníček, Doubravský, Cenek, Leučík.

 

Nejzbach: Gerčák – Kubát, Vágner, Novák, Ráliš, Vácha, Šabata, Vodrážka, Vladyka, Koblasa.

 

Jaromír Štolba